De naamswijziging markeert een volgende stap in de professionalisering van het netwerk. Met IN sluit de stichting nog beter aan bij de dagelijkse praktijk van interieurontwerpers en -stylisten die werken aan onderscheidende en doordachte interieurs. Ook voor merkpartners betekent deze stap een versterking van uitstraling, herkenbaarheid en kwaliteit. De positionering van IN straalt positief af op het hele netwerk.
“IN is hét netwerk voor interieurprofessionals,” aldus Lotte Nijkamp, voorzitter van het netwerk. “We bieden een hybride plek – online én offline – voor verbinding, inspiratie en vakinhoudelijke groei. Zo dragen we bij aan sterke, krachtige creatieve ondernemers in het interieurvak en waarborgen we de kwaliteit van het vak.”
Meerwaarde voor professional én consument
De kracht van IN reikt verder dan het netwerk zelf. Ook de consument profiteert. Wie een interieurprofessional van IN inschakelt, kiest bewust voor kwaliteit. De aangesloten professionals beschikken over aantoonbare kennis, ervaring en actuele inzichten – een meerwaarde bij de (her)inrichting van iedere woning of ruimte.
IN staat voor professionaliteit, ontwikkeling en een sterk netwerk. Met deze nieuwe naam onderstrepen we onze ambitie: een krachtig collectief vormen dat het interieurvak versterkt, vertegenwoordigt en zichtbaar maakt in de markt.